|
Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh ja, betalinger.
Min kone sidder med regningerne fra Norlys, hos en erhvervsvirksomhed. Det er noget absolut rod, efter Norlys har skiftet økonomisystem. Shit hun bruger mange timer på det, for Norlys kan sagtens finde på at fakturere det samme abonnement to gange….. Klaus
Redigeret af KlausDM - 18-Juli-2025 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
Henrik DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2025 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er lige blevet ringet op af kundeservice chefen - og status er at de ikke har en status for løsning fra Cibicom.
Lidt imponerende at de ikke har et testmiljø, fremfor det skal gå ud over kunderne. I bund og grund burde de fjerne kodningen indtil Cibicom mener de har løst problemet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |