|
Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Det gjorde min søster. Det koster hende 262 kr mere om måneden: Hun havde en Dreambox DVB-T2 med 2 tunere og harddisk, og kunne programmere optagelser. Hun betalte 108 kr/mdr for et TV2 ci-kort. Hun have mobil abonnement hos Telmore, med et ekstra datadelings simkort til totalt 198,- om måneden for fri tale og 70 GB DATA. Telmore og mange andre mobil udbydere, tilbyder IKKE datadelings simkort med FRI DATA. Hun har nu fået fiber til 299 kr/mdr Og TV2 play til 150,- Og i regnestykket skal lægges et mobil abonnement med fri tale til 119,- til Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 14-Juli-2025 kl. 10:51 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ovenstående er ikke korrekt. Jeg har Telmore med fri data og datadelingskort. Pris 169 + 39 for det ekstra kort, i alt kr. 208/md. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak for info. Citat: 'Datadelingskort: OBS – ikke alle abonnementer har mulighed for at få tilmeldt et datadelingskort. Du kan i Mit Telmore-appen se, om du kan bestille et med dit abonnement.' I maj måned 2025, fik min søster oplyst fra Telmore kundeservice, at hun ikke kunne få til fri data med et datadelingskort. Jeg vil tro at dit er ældre. Så pas godt på det. Og til slut et link: Citat: 'Får jeg fri data på mit datadelingskort? Et af de mest almindelige spørgsmål om datadelingskort er, om de også får “fri data”, hvis hovedabonnementet har det. Svaret er generelt set nej. Langt de fleste giver ikke fri data abonnementer ret til fri data på datadelingskortet. Det er temmelig irriterende, da det jo netop er for at slippe for bekymringer at du gerne vil have fri data.' Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Altså koster det hende 42 kroner mere om måneden…….ikke 262. Klaus
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Før: Brugte min søster DVB-T2 til TV og Mobilinternet til det andet. Nu: Bruger hun fiber og Mobil med FRI Tale. Alternativet var: Mobilinternet til alt. Der kræver dog et FRI DATA abonnement, for hende. Hvis man opsiger Norlyset, er det ikke bare pris forskellen på TV2 man skal se på. Men også den højere pris på Transmisionen skal includeres. Så den samlede pris for TV og Mobil for min søster steg med 262,-/mdr. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Selv Telenors kunne levere en et billigere abonnement til hende…… Hendes valg af fiber har gjort det 50 kr dyrere/måned end 4G ved Telmore. Så hun har gjort nogle valg der gør det dyrere. Dermed kan du ikke bruge det som et argument for prisen! Klaus
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den lave pris i de første 3 måneder - ja. Prisen derefter gælder for alle. Klaus
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Man skal ikke skrive i forum, mens man er gang med noget andet. Det må I undskylde. Min søster valgte dette tilbud: Citat: 'Kampagnetilbuddet er et eksempel, og gælder fiber på udvalgte adresser. Inkl. gratis oprettelse og wifi-router. Min. pris i 6 mdr. fra 594 kr. Pris efter 6 mdr. fra 299 kr./md. Forudsætter at du ikke har været kunde de seneste 6 mdr.' Tilbuddet om gratis oprettelse og wifi-router gælder for min søsters adresse. Så det sagde hun ja tak til. Det tog en medarbejder fra TDC Net en halv dag, at montere kabelbakker og fiberboks i min søsters 100 år gamle lejlighed. Alt sammen gratis. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Valgren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2025 Sted: Bornholm Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dette forum har intet med Tele selskaber eller datadeling at gøre.
Dette er for problematikken med Norlys og deres sendenet via sendemaster rundt om i landet. Vil I forsat diskutere dette så bedes I oprette eget forum så vi andre ikke bliver forstyrret af andet end det der oprigtigt har med dette forum at gøre.. Ha en fortrinlig og forhåbentlig tør dag.. |
||
L. Valgren
Tv via DVB-T2 Chromecast v.2 Google TV Streamer |
||
![]() |
||
Valgren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2025 Sted: Bornholm Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Godt med vidensdeling
![]() Jeg vil da sende en mail snarest jeg får hul i kalenderen for at problematikken fortsætter er stadig ikke okay. Så som du skriver Henrik DK at opfordre andre til ligeledes at skrive til "Gert" støtter jeg helt klart op om.. Ha en rigtig god varm dag...
|
||
L. Valgren
Tv via DVB-T2 Chromecast v.2 Google TV Streamer |
||
![]() |
||
Henrik DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2025 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har skrevet til Gert, dog uden noget svar - og leder i support vender ikke tilbage med svar på log - så det begynder at ligne et ynkeligt foretagende, der mere og mere ligner Yousee.
Hertil morgen måtte vi slukke for Go morgen på TV2, da vi fik under 40% af ordene de sagde. Jeg konfronterede support igen, og medarbejderen erkendt de havde mange opringninger omkring problemet. Han kunne oplyse at deres leverandør Cibicom havde arbejdet på problemet i lang tid uden løsning, og havde fuld forståelse for kundernes frustrationer og Norlys's manglende åbenhed. Jeg kontaktede Cibicom, som ikke ønsker at udtale sig, men henviser til at det er Norlys's opgave - "så er der vasket hænder" omend de ikke bliver renere af det. Er der nogle her i foraet, som har god kontakt til en journalist og få det frem i medierne ? Nu har vi været til grin længe nok med snik snak - så nu fortjener det at komme ud til offentligheden, ligesom deres problemer med betalings registreringer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |