|
Tv2 play og kvalitet |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det tror jeg så ikke du skal håbe på 🤢 Jeg har haft TV2Play i 5 år. Jævnlig har jeg påtalt problemet via FB og ved direkte kontakt til dem. Jeg har sendt dem optagelser af min oplevelser. Jeg har INTET fået ud af det. Ikke andet end inkompetent rådgivning omkring min opsætning 🤥
|
|||
![]() |
|||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så er det godt at man bare kan afmelde sit abonnement hos dem. |
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvem har du fiber hos? |
|||
![]() |
|||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Eniig - lægger som regel på 220-230 op & ned når jeg tester
Men et TV2 stream tager maks 5, så det er næppe et problem med for langsom forbindelse fra min side
![]() |
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
@Hajsa: Nu er TV2Play jo på en måde et de facto monopol, og kunne man godt tænke sig at have adgang til deres arkivtjeneste, forpræmiere og den slags, så er der ikke rigtigt andre steder man kan gå hen. Dette syntes jeg desværre også skinder i gennem, hvis man eks ser folks oplevelser på Trustpilot, Facebook osv. Hvis folk havde andre muligheder, så tror jeg sgu mange var skredet. @JaAndersen: Som jeg læser tråden er der kunder fra både Eniig, Parknet og YouSee, så det er jo nok ikke det. |
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
En af mine kollegaer har d.d. chattet med TV2play, og de oplyser faktisk at man er bekendt med problemstillingen, og der arbejdes på en løsning.
Udover det er han blevet tilmeldt en maillingliste, så han motager en mail når fejlen er løst. Mit bedste råd er at kontakte TV2 Play og give dem besked, så I kan blive registreret på samme mailling liste. Man kan dog undre sig over, hvorfor de har en driftstatus funktion på deres hjemmeside.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |