recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fastfrysning af billed i mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfastfrysning af billed i mediecenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
emil Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: fastfrysning af billed i mediecenter
    Sendt: 04-Februar-2006 kl. 09:51

Hej

Jeg har haft et Amitech HomeLiving Center i en måned. Det fungerer nu sammen med en NEC 40 plasmaskærm som vores TV mm. Alt er super bortset fra at afspilninger med mellemrum fryser og ved andre lejligheder "hakker".

Frysninger opstår både når vi ser tv og dvd. Løses ved genstart eller ved trykken på div knapper. Beskeder kan komme hvor pc'er siger at den har genoprettet alvorlig fejl!

"hakkende" billed opstår eksv når jeg har benyttet Zoom funktion eller når der er zappet rundt på kanaler. Det er som om computeren ikke kan følge med. Jeg har 1mb ram og 300 gb.

Er der nogen der kender til ovenstående eller kender løsninger?

mvh

"emil"

Til top
Palmolive Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2006 kl. 14:57

Nu ved jeg ikke om der er MCE2005 på den, men det kan være at du skal opdatere videodrivere.

Hvis det er nvidia så nyeste MCE ForceWare + PureVideo på...

Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2006 kl. 00:22

Jeg har oplevet samme problemer og i mit tilfælde var det Panda Antivirus der var synderen. Jeg skiftede til AVG og alt funkede, men det er ikke sikkert det er det samme hos dig

Prøv at afinstallere Antivirus og Firewall totalt, husk at trække stikket til din internetfobindelse ud først.

Det er ikke nok at lukke/disable din firewall og antivirus. Det skal HELT ud før du kan være sikker på at du har en god test

Hvis det kører fint nu så er det antivirus/firewalen der er problemet

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu