recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med optagelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tma86 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med optagelse
    Sendt: 03-Februar-2011 kl. 10:57
Jeg har problemer når jeg optager på min Yousee boks, men mærkeligt nok er det kun på Discovery channel. Optagelserne hakker og ser ud som om de kører med 2-3 gange hastighed.
Optagelser fra andre kanaler inkl. HD kanaler kører uden problemer. Signalet ser ud til at være fint.

Nogen der har et bud?

Redigeret af tma86 - 03-Februar-2011 kl. 11:06
Mvh. Tommy
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2011 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af tma86 tma86 skrev:

Jeg har problemer når jeg optager på min Yousee boks, men mærkeligt nok er det kun på Discovery channel. Optagelserne hakker og ser ud som om de kører med 2-3 gange hastighed.
Optagelser fra andre kanaler inkl. HD kanaler kører uder problemer. Signalet ser ud til at være fint.

Nogen der har et bud?
Prøv at optage på Discovery. Mens boksen optager ser du på signalstyrken og BER på begge tunere. Kun på den måde, kan du sikre dig, at begge tunere står på Discovery. Signalstyrken skal ligge mellem 15 og -15, men er bedst mellem 10 og -10. BER skal altid være 0.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
tma86 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2011 kl. 11:06
Det prøver jeg i eftermiddag. Tak for svar.
Mvh. Tommy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu