|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SpookiePower ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() Sendt: 15-December-2009 kl. 12:59 |
Jeg har kig på disse to HDD optagere -
http://www.sony.dk/product/dvd-recorder/rdr-at100#pageType=TechnicalSpecs http://www.sony.dk/product/dvd-recorder/rdr-hxd895#pageType=TechnicalSpecs og sad lige og kiggede tech-data'ene igennem. Jeg faldt over denne linie under redigering - "Redigering af afspilningsliste -HDD" - hvad betyder dette ?? Den ene optager kan dette, mens den anden ikke kan ! Jeg vil meget gerne kunne klippe i en optagelse, så jeg kun beholder det jeg vil gemme, men ved ikke om "Redigering af afspilningsliste -HD" har noget med den funktion at gøre. Nogle der kan hjælpe ? |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Som jeg forstår det, er en afspilningsliste en liste af sekvenser fra en eller flere titler, eventuelt en liste af hele titler. Problemet er, at Engelske standard begreber ofte oversættes lidt tilfældigt til Dansk, så det kan være noget andet, der menes i denne sammenhæng.
Et eksempel på en afspilningsliste kunne være, at man har optaget flere musikvideoer, og så laver man en afspilningliste med nogen af disse. Den redigering du ønsker at foretage, altså at kunne klippe i en optagelse, afhænger ikke af om afspilningslister understøttes. Redigeret af DrageMester - 15-December-2009 kl. 13:54 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Alle recordere kan redigere i optagelser. Men det er nu også rart at kunne oprette en afspilningsliste. Optager for tiden små tegnefilm af 7 min varighed, og de ligger spredt mellem de øvrige optagelser. Men via afspilningslisten kan de samles i bundter og brændes på DVD.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |