|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Heschen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 03-Januar-2009 kl. 18:13 |
Hej Jeg står PT med valget enten om at købe et sæt Dali surround eller et sæt HK TS11 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/dali _concept_6_hoejttalersystem.htm Er der nogen herinde der har haft eller har det Dali sæt jeg er ved at indkøbe?? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at høre jeres meninger omkring dette sæt. Har hørt det lidt hos HIFI Klubben men det var ikke sat 100% op og det var uden den rigtige sub og baghøjttaler. HK sættet har jeg hørt i Skive, og det var sat godt op.. det lød rigtig godt, men er stadig meget i tvivl. :-(
Jeg kommer til at bruge det til 70% film og PS3 Skal lige siges at jeg køber Concept 2 som bag istedet for 1 og køber også en Concept 12 SUB til sættet hvis jeg bestemmer mig for det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |