|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 02-Januar-2009 kl. 21:58 |
Hey jeg har siddet og kigget på surround og vil købe et Panasonic sc-pt860 og jeg har fundet det billigt hos amazon.co.uk
Men når jeg skal til og vil betale siger de at det ikke kan sendes til danmark? hvordan kan det være og er der nogen der kan finde en engelsk side med dette system til ca samme pris som vil sende til danmark for jeg kan ikke. |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
kig mod tyskeland... søg på idealo.de
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
men de har ikke den model med fire sæjle højtalere.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10590 |
![]() |
Amazon.co.uk sender ikke elektronik udenfor UK. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er deres forretningsbetingelser. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Er en PS3 elektronik? |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Ja en ps3 er elektronik, for jeg fik samme besked da jeg prøvede at bestille min ps3 ved amazon.co.uk. Det har noget at gøre med EU og at hvertland selv skal komme af med deres elektronik skrot. Men jeg prøvede bare at bestille dagen efter også gik min orde igennem uden problemer og jeg havde min ps3 3 dage efter. Og nej jeg oprettede ikke en ny bruger på amazon eller noget, forsøgte simpelthen bare igen, og den røg igennem. |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Godt. Jeg har en PS3, som er købt på amazon.co.uk. Mange andre her på recordere har også. Du har en selv. Så fltk tager vist fejl. Redigeret af Allan Olesen - 03-Januar-2009 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Nogen der så kan hjælpe mig jeg har fundet denne side www.hiwayhifi.com
og de vil gerne sende dette anlæg til mig og har lige fået en mail om at jeg skal give £314 der står det er inkl. vat. Mit spørgsmål er så om der er fare for at den kan blive fortoldet når den kommer til Danmark? Redigeret af sickchild - 03-Januar-2009 kl. 18:27 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ikke hvis pakken bliver sendt fra UK :)
|
|
![]() |
|
![]() |
det vil jeg da tro den gør når der står Uk.
Men også lige et andet spørgsmål, Jeg skal skrive og sige at jeg gerne vil modtage pakken fordi den skal sendes til danmark. der står følgende. Please notify us via email to confirm that you accept this delivery charge and you would like to proceed with the order as soon as possible Also for foreign orders banks have requested for additional information Please fax some form of ID (an official document showing your name & address) to +44207 535 3280. If it’s not possible to fax please scan the documents in JPEG format or WORD document and email this to admin@hiwaygroup.co.uk This is entirely for the security of our customers and will speed up the processing of your order. SKal jeg så sende et billed af noget legimitation af mig selv. og er det normalt? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |