|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Sendt: 01-Januar-2009 kl. 11:56 |
|
Hej jeg skal snart ud og have en subwoofer. Jeg har set på B&W ASW610, Velodyne SPL-800R/I, SVS PB12-NSD og SVS SB12-Plus, er der nogen der kender dem eller har et lille tip til en anden subwoofer til max. 5500 kr. |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Hvis du ikke har lyst det, så ligger den en anmeldelse af Velodyne 800 her på recordere - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1770&zoneid=1
Jeg kan samtidig også anbefale den, der er virkelig kompakt men kan leverer et rigtig godt tryk, både til musik og til film. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Vist kan zirio anbefale en Velodyne SPL-800i - han har hørt min |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Den har jeg læst, men det er kun en 8" så jeg tror ikke er kommer meget ud af den
![]() |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Hvad med en Monolith DF, har kun læst godt om den. Bliver rost meget i de engelske forumer. 50 kg subwoofer |
||
![]() |
||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|
Anbefaler klart Velodyne SPL-800R/I. Har haft min (R) i et ½ år nu og den følger mig i graven hvis den ellers kan holde.
![]() |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Først ville jeg skille mellem de små og de store. Monolith, PB10 og PB12-NSD kan noget helt andet end hvad de små kan, og har du plads for en fysisk stor subwoofer er der en gevinst at hente.
Skulle valget stå i mellem de tre er deres respektive ydelser dokumenteret her www.hometheatershack.com |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det er da mere om du kan holde |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
hvis det udelukkende er til film,og størrelsen er ligegyldig vil jeg vælge svs.
|
||
![]() |
||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|
Ja, ok du har ret, det skulle være "til" og ikke "i". Vi får jo ikke noget med herfra når den tid kommer ![]() ![]() |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er kun til film og jeg har plads nok til en stor subwoofer
![]() |
||
![]() |
||
Tbent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Næstved Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|
Jeg for min BK XLS300/PR om en uges tid den koster ikke alverden pt. da pundet ligger lavt Valget stod for mig imellem BK og SVS SB12+ og jeg valgte udfra at BK`en kun koster det ½ af SVS, og at skulle jeg få brug for rumkorektion så koster noget Berhinger omkring en 900-1.500,- og det er stadig billigere og ville nok være bedre.
|
||
Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro, Google Tv, Marantz SR5013 Sony BDP-S550 Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300 Sonos Play5, Connect, Move Server Asrock J4205 med Ubuntu |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |