|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pia Marlene ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 08:56 |
Hej. Jeg er ganske ny indenfor surround og er blevet tilbudt følgende: Denon Avr-1804 Surround Receiver (6 x 90 w i 8 ohm) Er dette en fornuftig pris og hvad koster passende fronthøjtalere i samme mærke? Håber der er nogen som kan hjælpe. Mvh Pia Marlene |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Goddag Pia og velkommen til recordere
Hvis du har et meget stramt budget, så vil jeg bestemt mene, at det er acceptabelt. Men jeg ville nu hellere anbefale dig, at kigge på et par Dali 850 (store gulvhøjtalere) også en ordenlig Receiver. Du kommer godt nok op i små 4k, men så har du også et rigtig fint stereo setup. Så skal du senere hen, kun af med 1500-2000 kr for center og baghøjtalere, så har du et rimelig fint surroudsound setup ![]() /Zirio CineZirio - Updated 6 okt Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Custom Cables, Nordost, Supra |
|
![]() |
|
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
ahh hvad er en 'ordentlig' sorround receiver i den sammenhæng? en fx onkyo 606 koster jo alligevel lidt over 3k i tyskland? |
|
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Hvis man ikke har problemer, med at købe fra Tyskland. Så er det da klart, at anbefale ovennævnte Receiver ![]() /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, Custom Cables, Supra |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Tror man kan finde de 2 baghøjttalere til højst 1000 og center bør vel koste det halve - måske 600 - det giver ca 1500 for receiveren, det synes jeg lyder lidt højt for denne. byd 2500 for hele sættet, så tror jeg ikke du bliver snydt. Eller bedre - byd de 1500 for de 3 højttalere, og køb en bedre receiver som de andre forslår.
Redigeret af Nikodk - 08-Oktober-2008 kl. 12:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |