|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 29-September-2008 kl. 00:07 |
|||||||
Hej Jeg har købt overstående og er rigtig godt tilfres med det Men nu er det så jeg har en hardiskoptager som jeg har sat til en projektor,men jeg skal jo gerne have lyden ud af surround anlægget men der er kun et scarstik i, der er så også en AUX indgang men jeg syntes lyder bliver lidt ringer vis jeg kobler hardiskoptageren til AUX indgangen end vis jeg vis jeg afspiller dvden direkte i Philips surround andlægget. Nu er det sådan at jeg har sat projektoren til hardiskoptageren med
|
||||||||
![]() |
||||||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|||||||
Måske en af dem her? http://www.avconnection.dk/?ML=435
|
||||||||
![]() |
||||||||
Mr.Nobody ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|||||||
Tak til Kasper det var da lige det jeg skulle bruge
![]() |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |