|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ole B. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 21-August-2008 kl. 16:26 |
Solid State Disk Transcend 2,5" IDE 32 GB ikke genkendt af PCH-A100. For at prøve, hvordan det med at tilføje en harddisk ville virke, monterede jeg først en IBM Travelstar DADA-25400 5.4 GB, strapning sat til device 0 (master), NTFS-formatteret harddisk, i PCH uden at støde på problemer. NMT'en genkendte harddisken, jeg kunne installere en Samba-server, med hvilken jeg uploadede en video-film til denne Travelstar-harddisk fra min pc. Derefter tog jeg førstnævnte SSD, strappet som master, NTFS-formatterede den med min pc, fjernede alle strømkilder og erstattede Travelstar-harddisken med den. Men ved opstart kunne min PCH ikke kende den isatte SSD. Så prøvede jeg at resette PCH'en til factory settings i håb om, at det ville hjælpe, men det hjalp fedt. SSD'en kommer stadig ikke frem som media source på min tv-skærm. Tekniske oplysn.: PCH firmware 01-17-080612-15-POP-402-000, kernel version 15-POP. Er andre rendt ind i problemet? |
|
![]() |
|
Ole B. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Problemet er løst, tak til Chris57 i USA, som foreslog at ændre strapningen af SSD. Da den blev sat til CS (Cable Select) i stedet for Master, havde Popcorn Hour A-100 ingen problemer med at finde harddisken.
![]() http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=7098 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |