recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harbosound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarbosound

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Emne: Harbosound
    Sendt: 16-August-2008 kl. 17:17

Jeg tog lillemor og en kammerat under armen i tirsdags og kørte 420km fra København til Aalborg for at prøve lytte Harbosat10 + harbsub10 sættet, jeg havde dog ringet i forvejen for sikre mig at det var på lager.

Da vi ankom blev vi mødt af Peter i døren og derfra fik vi en perfekt service. Jeg fik først lyttet til en 2.1 opsætning med musik og siden hen en 5.1 med film. løbende fik jeg forklaret lidt med placering af subwooferen m.m.

Alt i alt tror jeg vi var der i 45min og kørte derfra med et harbosat10 + harbosub10 sæt, der nu er monteret til fuld tilfredshed, lyd- og designmæssigt, for lillemor og jeg.

det jeg vil frem til, at selv om Peter undrende spurgte om vi var kørt hele den vej kun for at besøge ham, så vil jeg sige at de 420km hver vej, bestemt var den service vi fik i de 45 min

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2008 kl. 22:50
jamen tillykke med det, godt at turen ikke var forgæves.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2008 kl. 22:55
Ja det Harbo sæt er skam ikke helt tosset   Og Peter yder en rigtig god service
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 08:45
Altid godt at høre, når folk har haft en så positiv oplevelse med en forhandler. Har selv hørt han skulle være en flink mand.

Men det syntes jeg egentlig der er en general tendens til. De forhandlere der ikke er særlig store, de leverer en god service, så det er jo som køber en god ting.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 10:40
Så er problemet jo bare at de bliver kendt for god service --> skaber flere kunder --> forhandleren udvider --> forhandleren mister fokus.

Det ville nu være synd hvis det skete for eksempelvis AV-P eller CSN-Teknik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu