recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke højttalerkabler Onkyo 606 /HKTS11
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke højttalerkabler Onkyo 606 /HKTS11

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke højttalerkabler Onkyo 606 /HKTS11
    Sendt: 20-Juli-2008 kl. 18:54
Vil jeg få glæde af kraftigere højttalerkabler mellem min Onkyo 606 og mine små satelitter Harman Kardon HKTS 11 - jeg anvender  i første omgang de medfølgende ret tynde kabler? - til den aktive sub bruger jeg linieudgangen og det medfølgende kabel - her skal der jo ikke så meget effekt igennem så det burde vel være ok?
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 10:33
Ja ved bedre kabler vil du få en rent lydmæssig forbedring.
Men du skal regne med at ofre omkring 50-80 kr. meteren før du virkelig får en forbedring der forsvare den mer udgift det har medført.
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 12:35

Tak for svar CSN!

Så kommer jo så det svære spørgsmål - jeg skal bruge ca. 20 m i alt - altså kr. 1.000,- - 1.600,-, men som du kan se har jeg ikke valgt så dyre højttalere - jeg synes de giver en god lyd, men vil det ikke være at skyde over målet, at ofre kr. 1.600,- på kabler til højttalere til kr. 5.500,-? 

Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu