|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hamsjel_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 19-Juli-2008 kl. 14:24 |
Mojn lækker site her. Jeg søger lidt råd og vejledning og håber på at finde det her. Jeg har følgende setup pt. Sony DA 5200 ES, Dali Blue 8008 front, Dali C1000 center, Dali R1000 Bag. Og en Dali SWA 12" Sub. og ny indkøbt (igår) Panasonic TH-46PZ85E og en Panasonic DMP-BD50 blueray afspiller. Jeg sys bare ikke mine dali kommer til sin ret nu hvor skærmen skal op på væggen at hænge. Så jeg søger nu nogle højtaller som spiller lige så godt som mine dali er og med go bas gengivelse har i nogle i kan anbefale ?? DALI SÆTTET ER TIL SALG VIS JEG FINDER NOGET DER SPILLER TILSVARENDE ( BUDGET MAX 10.000 ) Hilsen Sønderjyden Hamsjel
Redigeret af hamsjel_dk - 20-Juli-2008 kl. 01:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |