|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() Sendt: 27-Juni-2008 kl. 12:53 |
Hej Forum, Hvilken receiver ville i vælge af disse 2? Har ikke mulighed for at prøve begge to inden jeg køber, så jeg håber i kan komme med nogle konstruktive informationer hvilken man skal vælge hvis plads ikke betyder noget (Onkyoen er lidt stor) Ved godt der sikkert er mange meninger omkring disse 2 og sikkert mange pro den receiver man nu har, men jeg står og skal bestille nu og her, da jeg pt ingen receivere har, så vil godt nok gerne snart have en ny.. Har haft en Denon avr 2805 før og var rigtigt glad for lyden, men den havde ikke HDMI og derfor nu denne nye interesse, og vil ikke gå ned på lydkvalitet og power.. |
|
![]() |
|
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Hej Jeg er selv kommet fra 2805 og er hoppet på 805´eren, og har oplevet en markant forbedring i lyden og har hele tiden muligheden for at skrue den et ordentlig nyk opad, virker aldrig som den mangler power, tværtimod Og ja onkyoen skla have en del plads, men min er skjult så det betyder intet. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39123& PN=1 /Hans Redigeret af nsane206 - 27-Juni-2008 kl. 13:10 |
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() |
Hej hans, Tak for info. Er det på filmsiden eller også på stereo siden (musik) du oplever en forbedring fra avr 2805 til 805..? Ser jo kanon ud det setup du har, er egentlig også interesseret i at høre mht din Pana BD i forhold til PS3..? Jeg står nemlig også at skulle have anskaffet mig en Blu ray afspiller. Skal ikke bruge dentil spil, men udelukkende SD dvd og Bluray, og da jeg har en gammel xbox, der tager sig af musik/film og billeder, så kan jeg ikke rigtig finde en grund til at bestille en playstation 3...den støjer jo også en del mere end en stand alone, og så kan min Harmony remote heller ikke bruges til den.. Hvad er din erfaring med disse 2 afspillere, ps3 og Panasonic. Undskyld det er lidt of topic, men vil selvfølgelig gerne have flere info på selve emnet tråden er startet med.. mvh, Redigeret af nkt1 - 27-Juni-2008 kl. 13:27 |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Jeg kiggede til at begynde med også på Denon 2808 men købte 3808 i stedet for. Og jegf er utrolig glad for den.
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Du kunne jo lige læse denne tråd! Tror den besvarer det hele: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35881& PN=2&TPN=1 |
|
![]() |
|
JayDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Hvad med at vente til 2809 - den skulle komme til august/september |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Prisen på den nye 2809 bliver også 100 pund billigere end forgængeren
2808 Og ser man på at deres nye 2809 er annonceret til 800 pund, og at deres blu ray 2500BT ligeledes var annonceret til 800 pund, kunne man jo håbe at priser kommer til at ligge mellem 7-8000 kr, nu hvor deres 2500BT ligger på 7.299 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |