|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reorder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 23-Juni-2008 kl. 22:20 |
Hej Jeg er lige blevet skilt og konen beholdt B&O anlægget. Jeg har en mindre stue på ca Jeg har kigget på DENON S-302 i www.hifiklubben.dk http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-receiver/de non_s-302_system_sort.htm Er der nogen af jer som har erfaringer med dette anlæg? Findes der et bedre alternativ, hvis vi snakker om jeg helst ikke vil bruge et som fylder for meget men selvfølgelig heller ikke gå for meget ud over lyden. (jeg er klar over, at der ikke er rigtig surround sound). Er det rigtigt, at det kun er Hifiklubben som sælger anlægget i Danmark? Tak for det. Venlig hilsen Søren Skal tilsluttes Panasonic 42PX80 og playstation 3. |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Ja jeg kender alt til anlægget jeg har den forrige model s-301 og er
yderst tilfreds. Som du selv er inde på er det ikke surround sound, men det som anlægget kan er at spille helt fantastisk til både film og musik i et udvidet stereo format. Anlægget fylder ganske enkelt ens rum med god og detaljeret lyd. Det er den bedste kompromis løsning jeg har set og hørt. anmeldelser: http://www.testseek.com/home_electronics/home_cinema_systems /Deno n_S-302-p-240C1FE5-E88D-3424-0AE8-AADB80CF4368.html P.S. Prøv at tage ind i din nærmeste Hifiklubben butik og få en demo af anlægget. Redigeret af Mr. Pioneer - 24-Juni-2008 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Kender ikke anlægget, men ja; "Klubben" er de eneste der forhandler Denon i Danmark.
Man går sku aldrig helt galt i byen med Denon ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |