Hej,
jeg har nu brugt hele eftermiddagen på at prøve og rette det sidste ting til på min harmony. Jeg havde lidt problemer med at få den til at skifte direkte til HDMI1 og 2. Det har jeg fået rettet nu. Nu har den åbenbart bare ændret en lidt væsentlig ting, nemlig tænd/sluk af mit PX70. Jeg forstår ikke hvad der er sket, men den vil hverken tænde eller slukke mere.
De som har et PX70 ved godt at man skal holde tænd/sluk nede lidt (1-1,5 sek). Hvad er det lige jeg skal ændre for at få den til at gøre det?
Sidst jeg snakkede med support sagde de, at når jeg overførte knapper skulle jeg være sikker på at den kom og spurgte efter at få bekræftet knapperne, ellers kunne man ikke være sikker på at de var overført 100%?! Hvis den ikke gjorde det var det fordi man var bag for meget sikkerhed, firewall og ligneden.
Problemet er så det, at det kan jeg ikke helt slække på, sidder på et fællesnetværk.
Derfor vil jeg være lykkelig hvis der findes en derude som både har en harmony og et PX70 som vil prøve og lægge sin tænd/sluk funktion ind på min konto.
Support er lukket her i weekenden, og det irritere at jeg ikke lige kan få det sidste til at knipse.
På forhånd tak.
Redigeret af Lars Bjerg - 26-April-2008 kl. 19:02