recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer RCS-LX60D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer RCS-LX60D

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
dannybach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer RCS-LX60D
    Sendt: 06-April-2008 kl. 14:28

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med ovenstående anlæg? Jeg har ikke selv hørt det spille, så jeg har hårdt brug for noget feedback fra nogen der rent faktisk ved om det spiller godt.

Derudover ville det være mega fedt hvis i måske kunne anbefale nogle gode alternativer.

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 14:33
Jeg har skrevet kommentarer til netop dette anlæg her:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28666& get=last

Samt givet alternativer... En lidt ældre tråd, men de ting jeg har anbefalet istedet står jeg gerne ved, eller giver andre/mere morder alternativer.

Med venlig hilsen

Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 14:46

Jeg har lige læst den gamle tråd. Og jeg er helt enig i at det ikke er optimalt med en alt-i-en løsning. Men da jeg ingenlunde er den store hifi "nørd" tror jeg at pio sættet passer fint til mine krav

Hvordan ser det ud med fremtiden i forhold til pio sættet? Vil jeg støde ind i problemer i forhold til hdmi, hd, osv. osv. osv.?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 14:52
Nej, det er jo fremtidssikret nok... Jeg mener bare at sættet er ALT for dyrt ift. ydelse. Jeg ville ALDRIG bruge 11K på sådan et sæt...!
En super HDD koster 2.5-3.5K
En super reciever 5K

Det giver mange penge til et sæt små lækre satelitter!

Eller også kunne du overveje et lækkert stereo setup, det vil med garanti spille bedre!

Et frækt bud kunne også være denne:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-receiver/na d_viso_five_dvd-receiver_sort.htm

Så mangler du bare HT, og evt. en HDD rec hvis det er vigtigt...

MVH
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos

Atlas Cables

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 15:03

Stereo setup er udelukket. Jeg vil have 5.1, hvilket pio jo også kan sættes op til.

Jeg tror ligeså meget det er fordi jeg vil undgå at have en stor reciever til at stå og samle støv Og så har WAF en helt uhørt stor betydning

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 15:11
Waf kan sagtens laves med LANGT bedre kvalitet, uden det behøver at blive dyrere...
Jeg syntes bare det er RIGTIG dyrt for et system, der ikke imponerer. De små HT kan umuligt spille god musik... Surroundprocessoren tror jeg ikke er noget at råbe hurra for, hvorfor WAUW-effekten udebliver.
Dog kan det være ovenstående kun er sandt for dem der har hørt, eller selv har et godt/"rigtigt" setup...

Jeg ville kun vælge det sæt hvis jeg var besat af design, smart er det, bestemt. Kvalitet tror jeg på ingen måde det er.

Men man kan da håbe at pio har ladet deres teknologier og produkter fra de "rigtige"/dyre komponenter sive ned i dette sæt - jeg tvivler.

MVH

Simon

Redigeret af Asklepios - 06-April-2008 kl. 15:11
De bedste hilsner
Simon

Atlas Cables

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 15:41

hehe, tja, surround sound er jo utrolig svært at købe. Der er ulemper og fordele ved alt. Men men men,

Hvis i nu skulle anbefale et alt-i-en system, hvad ligger så helt fremme?

Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Waf kan sagtens laves med LANGT bedre kvalitet, uden det behøver at blive dyrere...
Jeg syntes bare det er RIGTIG dyrt for et system, der ikke imponerer. De små HT kan umuligt spille god musik... Surroundprocessoren tror jeg ikke er noget at råbe hurra for, hvorfor WAUW-effekten udebliver.
Dog kan det være ovenstående kun er sandt for dem der har hørt, eller selv har et godt/"rigtigt" setup...

Jeg ville kun vælge det sæt hvis jeg var besat af design, smart er det, bestemt. Kvalitet tror jeg på ingen måde det er.

Men man kan da håbe at pio har ladet deres teknologier og produkter fra de "rigtige"/dyre komponenter sive ned i dette sæt - jeg tvivler.

MVH
Simon

Du er da rimelig negativ overfor dette Pioneer produkt. Syntes der er en masse, "Jeg  tror" og spekulationer i dit indlæg.

Hvem siger at det ikke er kvalitet og hvorfor kan de ikke have putte rigtige komponenter i sættet.
Det er rene spekulationer du kommer med.

Vi kommer ikke uden om at det er et fedt design, og det spiller sikkert også godt. Og et samlet sæt med HT, Receiver og recorder. Det er sku da smart at det hele er samlet i et, uden alt for mange dele. Og prisen, ja, du betaler også for designet, uden tvivl om det. Men sådan er det med alt.
Søren
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 15:48

Alt i et systemer er for dårlige, når man ser på ydelse, funktionalitet, tilslutninger.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Alt i et systemer er for dårlige, når man ser på ydelse, funktionalitet, tilslutninger.

Siger hvem?? Måske er de for dårlige til folk som ønsker massere af muligheder og tilslutningsmuligheder. Men måske ikke for dårligt til folk som ikke har et krav om mere.

Det kommer vel an på hvad man har af krav til systemet.
Søren
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 16:03
hvad anbefales af alt-i-en systemer?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 16:05

Når man køber lyd, så skal man da også have lyd, det får man ikke med de små systemer, så hellere god Stereo end dårlig Surround.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu