Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Klausens
Bruger
Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
|
Emne: Coolshop.dk får Blu-Ray film til 149,- Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:01 |
Hey recordere.dk Så lige denne nyhed inde på Xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/news/4344/Reklame-Bluray-hos-Coolshop dk.html Kan da hvertfald se et par titler som jeg skal have fat i!
|
 |
ekelund
Guld medlem
Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:03 |
dog ikke alle der har danske undertekster.
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:08 |
Vær opmærksom på at coolshop.dk ikke bruger en særlig fornuftig indpakning, så du kan godt se frem til at BD æskerne er i stykker når du stiller dem på din hylde.
Har købt der et par gange, og hver gang har æsken været delvist flækket eller mast i siderne, det er ellers surt, når de sælger med fri fragt. Så er det om den fri fragt hos coolshop er en mast BD æske værd? eller en pæn æske og 10kr ekstra i fragt, så coolshop kunne bruge andet end disse bobblepac poser..
|
 |
Klausens
Bruger
Oprettet: 09-August-2007
Point: 160
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:12 |
pendec skrev:
Vær opmærksom på at coolshop.dk ikke bruger en særlig fornuftig indpakning, så du kan godt se frem til at BD æskerne er i stykker når du stiller dem på din hylde.
Har købt der et par gange, og hver gang har æsken været delvist flækket eller mast i siderne, det er ellers surt, når de sælger med fri fragt. Så er det om den fri fragt hos coolshop er en mast BD æske værd? eller en pæn æske og 10kr ekstra i fragt, så coolshop kunne bruge andet end disse bobblepac poser.. |
Jeg har selv bestilt 4 Xbox 360 spil hos dem, og ingen af dem var i stykker... Man kan vel være uheldig mht. Postdanmarks håndtering af bobleplast kuverter...
|
 |
Jimmbo
Guld medlem
Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:23 |
Holder de fast i den gode pris?
|
TV: Panasonic TX-P42G10E Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:40 |
Deres priser holder, de er billige..
|
 |
Bobcat3003
Bruger
Oprettet: 25-December-2005
Point: 53
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:41 |
Har benyttet Coolshop de sidste mange år, og har aldrig modtaget noget hvor coveret var i stykker. Og har trods alt omkring 30 ordre i min ordrehistorik. Så jeg ville nu ikke være nervøs for at handle hos dem.
Bestilte selv lige Superbad og Resident Evil: Extinction
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 21:34 |
Så er jeg overrasket over at 2 æsker ud af 3 (1x2æsker og 1x1æske) var ødelagte..
Ja, postvæsnet behandler ikke just forsendelser pænt.. Men skal Coolshop så ikke tage højde for det? Istedet for at jeg skal spilde tiden og sende dem tilbage og forsøge at få nogle nye pæne æsker til mine skiver.. nah..
Nå, deres priser er fine.. jeg foretrækker dog dem som kan bruge papkasser og så videre... man kan godt se i små papkasser og stadig sende som brev..
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 22:05 |
Det kan diskuteres om coolshop skal tage højde for om postdk ikke kan finde ud af at behandler pakkerne ordentligt. Mener selv er boppelplast er mere end rigeligt. Postdk burde være lidt mere proffesionelle end at kaste rundt med pakkerne
|
 |
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 22:20 |
korrekt, men! Postdk behandler rigtig mange forsendelser, og det altså mennesker som i den sidste ende håndterer pakker. Skaden kan være så simpel som hvor pakken ligger når de kører afsted med vognen og her igen, en menneske fejl. Konklusion, Proshop og andre størrere engagerede firma'r inden for nethandel, ved godt hvornår forsendelser kan sendes i bobblepac's , og derfor modtager man nogle gange et par ramblokke i en stor kasse.
Postdk er nok professionelle nok, men hvor går grænsen, den går 100% ved uforsvarlig indpakning afhængig af indhold.
Men nok om det.. du får hvad du betaler for.. ligesom i andre billigvare kæder..
|
 |
mowa
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 343
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 22:20 |
Sploink skrev:
Det kan diskuteres om coolshop skal tage højde for om postdk ikke kan finde ud af at behandler pakkerne ordentligt. Mener selv er boppelplast er mere end rigeligt. Postdk burde være lidt mere proffesionelle end at kaste rundt med pakkerne
|
Skal Post Danmark bære hver enkelt pakke rundt i vatklædte beholdere? Alle ved, inkl. Coolshop, at Post Danmark skal ekspedere forbandet mange pakker, og det resulterer i at der kastes lidt rundt med dem. Det er årsagen til at ansvarlige leverandører pakker varerne forsvarligt ind, og det er ikke på nogen måde forsvarligt at pakke en skrøbelig DVD-æske ind i en boblekonvolut.
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 11-Marts-2008 kl. 22:25 |
Bære dem? Nej, de skal behandler pakkerne forsvarligt. Længere er den ikke. Selv pakker med labels, hvor står at det skal behandles forsigtig går jo i stykker, når det bliver sendt igennem dem. Det er bare ikke godt nok
|
 |