|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 20-Februar-2008 kl. 14:34 |
Her er en lille nørd video ang. HD-DVD`s endeligt.... Mvh, |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Breaking news http://uk.youtube.com/watch?v=RMINSD7MmT4 Redigeret af Non-Desperado - 20-Februar-2008 kl. 15:52 |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Hvor er du sjov - hvor skrev jeg at det var en nyhed??? Det er et meget sjovt filmklip, med en anderledes vinkel på ![]() Har du overhovedet ulejliget dig med at se den? Prøv det og bliv underholdt - også gerne inden du farer i blækhuset. Mvh, Brian R. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det skyldes jo nok det faktum, der er linket til den flere gange herinde fra. Det samme gør sig gældende på andre sites.
Om et par måneder bliver den lavet med undertekster om Panasonic vs Samsung BD-afspillere og om et halvt år med Denon vs Marantz afspillere osv osv osv osv osv. |
|
![]() |
|
![]() |
I så fald skal jeg være den første til at undskylde og trække mine følehorn til mig igen. Mvh, Brian R. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |