|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tue73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 00:31 |
har læst at flere bruger dette system til hjemmebio ,, kan i anbefale det?
har hørt det su spille super, fra brugere på hardwareonline.dk men hva sir i? og ja ved godt der ik er hdmi tilslutning. men der er optical, coxial, og thorso.. analog også osv.. Thx dts dekoder indbygget |
|
Tue Jakobsen
|
|
![]() |
|
Tue73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
![]()
|
|
Tue Jakobsen
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg tror ikke på den... Ikke hvis man bare vil have nogenlunde surround og stereo!!
![]() Men jeg skal ikke kunne sige det, jeg har ikke hørt det. Men mine computerhøjtalere kostede næsten det samme, og det er "Kun" 2.1, men de gør det altså også RIGTIG godt!! ![]() /Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Hej Tue. Jeg har selv systemet og jeg er supertilfreds. Til gengæld er jeg nok heller ikke så kræsen, men jeg er ret sikker på at du ikke får noget ret meget bedre tikl prisen. Det er vel et spørgsmål om hvad man forventer og hvad man vil give; som i så manhge andre spørgsmål. Har du tjekket her (der er mange meninger) http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?Bedom=true&a mp;ID=101822 |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Jeg har også dette anlæg, og det spiller altså ganske fint til pengene.
Er mit midlertidige indtil jeg er færdig med at studere, så jeg kan begynde at ligge penge til side, til lidt "tungere" grej, hehe ![]() Redigeret af Sploink - 11-Oktober-2007 kl. 19:22 |
|
![]() |
|
BechmannFrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg bringer lige denne tråd frem igen.
Er der andre herinde som bruger dette sæt til hjemmebiograf? Jeg skal have et nyt sorroundsæt i stedet for mit 10 år gamle Sony, og dette Logitech sæt springer mest i øjnene. Spiller det lige så godt som almindelig sorround sæts i samme pris klasse? For jeg har sat et maks på ca. 2000 kr. og ud fra hvad jeg har læst virker det her bedst. Jeg er bare i tvivl om det gør sig godt nok til hjemmebiografen også (sålænge man ikke stiller vanvittig store krav :) |
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Prøv at tjekke mit link til edb-priser, der er 28 sider (140 svar) med brugermeninger, 10% giver 4 stjerner ud af 5 mulige og 82% giver 5!! Jeg bruger systemet som hjemmebiograf og som du kan se ovenfor er jeg ikke så kræsen, men jeg synes systemet er fortræffeligt især til prisen og bassen er forrygende. |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
Renemo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg overvejer også strærkt at hoppe på dette sæt.. Jeg har virkelige kigget nettet igennem, men kan umiddelbart ikke finde et bedre bud til et prisleje på 2-3000 kr.. |
|
René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500 |
|
![]() |
|
OHJ-1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Hej, Til prisen findes der dog ikke bedre - har selv haft dette sæt i en overgangsperiode, og kan kun sige at det er en udemærket start. Mvh, Ole |
|
Samsung LE46M87BD-Harmony 525
Samsung SMT-H3106 HD Digital PS3 60GB - Onkyo TX-SR605 - Focal JMlab ![]() Beosound 9000 + Beoport 2xPenta mkIII 2xBeolab 8000 |
|
![]() |
|
PIratossen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Jeg overvejer også dette sæt når jeg skal have noget AV til efteråret.
Det er vel ingen problem bare at indstille systemet til at spille stereo, hvis man vil høre noget musik på det? |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Nej men lige på musik siden halter der, nogle cd ér lyder oki på det , andre lyder , ja faktisk a l***
Men på Film side , wow der får du inted der slår dette til denne pris...!! og måske helt op til 3500+ fordi ved resiver + højtalerkøb skal man osse ha nogenlunde gode HT kabler og rca + hdmi hvis man har Flat tv . så det løber alt sammen op... Køb dette hvis i kun har 2000,- spar op, og så sælg dette igen og køb nyt...!! for efter 6månders tid klør det i pungen , nu man har haft sit første 5.1 sæt der lyder godt og gerne vil ha endnu bedre... Redigeret af henrik-t - 03-April-2008 kl. 23:14 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hejsa. Det er et udemæket højtalersæt som spiller fint til de flestes behov, men den bedste lyd får du ved at købe et "rigtig" hjemmebio sæt, men det koster selvfølgelig en del mere da du skal ha forstærker med i købet..
|
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |