recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - så skal det være
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketså skal det være

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Emne: så skal det være
    Sendt: 11-Juni-2007 kl. 15:13
Hej, nu vil jeg ud og så småt begyne at få mig en HTPC, men vil gerne havde lidt hjælp med på vejen, så håber at få lidt

kravne til det er

Det skal primer bruges som en hardisk optager så vil gerne havde mulihed for MEGET, plas havde selv tænkt på 1-2TB ved ikek hvordan man gør i praisi om man kan få et kabine der kan havde mange HDD i eller om man skal havde en exstre til det og så tage den over Lan, så skal den jo kunne afspille film siger jo næsten sig selv ;-) og alle mine cd,er har ikk lige tjke på det her men man kan vel godt smide dem ind i den og så behole cd kvaliteten eller hvad skal de laves om til mp 3 ?, og så ville jeg godt havde at nolge kan komme med noget hjælp til hvad jeg sal tæntke på vis jeg vil havde den til at køre HD film, er ikke ralevant lige pt men er vel rat at kunne på et tidspunkt , er der enelig riel nogen forskle på at køre en HD film ignemen en HTPC eller en HD afspiler vis den skal havde tråløs net er det noget spicle man skal tænke på med det så eller ?, og lige til sidst har TDC kable tv, så erder noget der med et spicle kort ,

håber i kan læse det ;-) da jeg stari er lidt blin efter en laser behanling i mit øje så ser ikk så godt lige nu :-)

men kom fraks i klove folk

mvh

Tobias
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 12:51
vil sådan et kabinet her kunne bruges http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=174534&am p;Comment=true og så bare køre det over en mediacenter extender ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu