|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 20-April-2007 kl. 20:26 |
Er der nogen der har erfaringer med Samsungs nye LCD TV LE32R88. Det ser super godt ud, men kan det hamle op med Toshiba 32C3000P, når det kommer til billedkvalitet ?
|
|
![]() |
|
Poor Leno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg har lige købt 86´eren og er fuldt ud tilfreds med mit køb! Men hvad det kan hamle op med ved jeg ikke, er første gangs køber... |
|
![]() |
|
GzUnit ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Herlev Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Kan du fortælle lidt kort om dit tv |
|
![]() |
|
Poor Leno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hmm hvad pokker kan jeg skrive du kan jo se alle Specifikationerne på samsungs egen side. Men er vildt godt tilfreds med mit, har xbox 360, samsung dvd afspiller, og viasat parabol tilkoblet og det hele spiller bare har først lige fundet ud af hvordan DIGITAL TUNEREN dur og for pokker et godt billede ;o) og syntes bestemt heller ikke lyde fejer noget ( har hørt den var lidt tamp på den tidligere genration |
|
![]() |
|
GzUnit ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Herlev Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Ok det lyder jo meget godt, jeg har ogs endeligtt besluttet mig for 87'eren så den ser jeg frem blir leveret :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |