recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 37WLT68
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 37WLT68

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
netsat99 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 37WLT68
    Sendt: 23-Marts-2007 kl. 14:43

Så har jeg - efter længe overvejelser - besluttet (næsten  ), at købe et Toshiba 37WLT68 fjernsyn.

Jeg ledte først efter en Sharp 37XD1E tv, men bl.a pga. debatten om 720p vs. 1080p i dette forum og pga. at Toshibaen får rigtig mange rose af næsten alle.

En god tråd om Toshiba WLT68 serien kan findes her:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=353856

Vil gerne høre om der er nogle her, som kan komme med nogle inputs - gode som dårlige om det tv, før jeg træffe min endelige beslutning. Evt. anbefale et andet, som er bedre - det skal bare være under 15.000 og 37".

Johnny

Til top
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 22:34

Hej Johnny.

Jeg har lige købt 37" Toshiba WLT68, og er super glad for det! Det er klart det bedste tv af dem jeg har set, leverer et super godt billede og giver ingen problemer ved fodbold eller andre ting som går hurtigt!

Der er rigtig mange pro's og kun få con's. Det eneste jeg er stødt på af sidstnævnte er:

1. sort niveauet ikke er 100% pitch black, men absolut ikke generende eller noget man lægger mærke til med mindre man ser det op imod noget som er totalt sort. (og jeg skal jo i øvrigt ikke garantere for at jeg har indstillet mit tv 100% optimalt.).

2. Fjernbetjeningen er ikke verdens mest fantastiske og passer ikke så godt til et ellers så lækkert og gennemført TV. Det er dog en mindre detalje i mine øjne.

Alt i alt kan jeg varmt anbefale TV'et, også selv om du skal bruge det til analogt og til meget sport! Og så er det jo et super stilet Tv med i øvrigt fremragende lyd

Hvis jeg var dig ville jeg (hvis du har mulighed for det) tage et smut ned i tape connection og se tv'et live og snak med dem. De har styr på sagerne, god service og billige priser.

Hvis du vil læse en anmeldelse af tv'et kan du gøre det her: http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2007/01/22/Toshiba- REGZA-37WLT68-37in-LCD-TV/p1

Til top
netsat99 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 11:06

Hej Emil,

Tak for dit svar. Dejligt at skrev både de positive og nagative ting du har observeret ved dit tv.

Har lige et par spørgsmål til dig:

Har du prøvet, at sætte en HTPC til den - og hvordan er kvaliteten?

Hvordan scalerer den DVD op til 720p. Tænker på om det kan betale sig, at købe en DVD, som scalerer godt op f.esk. - Denon 1930?

Johnny 

Til top
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 12:24
Jeg har ikke prøvet HTPC, så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men jeg sad og så et par film den anden dag på min 300 kr.'s dvd-afspiller fra netto , og jeg synes at billedet var rigtig godt. Absolut ingen syn på nogen scalerings problemer. Dermed ikke sagt at det ikke ville blive bedre med den dvd du snakker om, det kunne man da sagtens forestille sig, men der må jeg være dig svar skyldig. Men jeg ville absolut ikke bekymre mig om om der skulle være dårlig kvalitet med almindelig dvd afspiller
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu