|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 06-Marts-2007 kl. 18:49 |
Jeg har SÅ svært ved at finde ud af hvilken plasma 42" jeg skal vælge. Jeg vil give omkring de 10.000 kr. Her er 18 stk. fra hifipriser - hvilken vil i vælge? Det skal være en model som der ikke har været mange problemer med (pixel-fejl/indbrændingsproblemer osv.) Den må gerne være HD-ready. Redigeret af bkhansen - 06-Marts-2007 kl. 18:52 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Der har været en tråd, der ligner ret meget
![]() http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21453& PN=1&TPN=1 Venligst Søren |
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Bliver ikke så meget klogere hehe .. Der diskuteres følgende: Men hvilken skal man købe? Hvilken er bedst til prisen?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Panasonic er bedst til prisen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Ingen tvivl.... Panasonic er suverænt det bedste køb |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
![]() |
Okay. Det billigste sted er hos easyshopping. Jeg kan hente det hos dem - så behøver jeg ik få det sendt med posten. Ville bare gerne se det tændt inden jeg købte det. Men tror ikke der er nogle i Esbjerg der har det? |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Hvis jeg var dig ville jeg vente på 42PX70 modellen som kommer inden længe... Den er så vidt jeg er informeret ikke dyrere end forgængerne men lidt nyere teknologi og flottere design.
|
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
ny processor og design i px70 ja. ville helt klart også vente! designet er SÅ meget flottere og da det jo nok var den eneste svaghed ved forgængeren er det noget nær det perfekte plasma tv til prisen, uden sidenstykke!
|
|
![]() |
|
![]() |
Så tror jeg at jeg venter. Håber den kommer ned i det prisleje så.
Mon der kommer fælleskøb på denne model? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |