|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() Sendt: 08-Februar-2007 kl. 21:26 |
|
Jeg så lige Basta her til aften på TV2 som havde et indslag omkring køb af fladskærmstv. De havde valgt at bruge hele Danmarks fremtids-guru Preben Mejer som ekspert. Jeg bed mærke i 2 grundlæggende punkter som er skrup-forkerte:
Så blev der lige hjernevasket omkring ½ mio danskere |
||
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Så det også. Det er dog utroligt at medierne ikke kan finde nogle kompetente folk til at udtale sig om et sådan emne. Det var sgu lige før jeg begynde at råbe af ham (i håb om at han kunne høre mig). |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Jeg råbte faktisk!!! bare spørg lille-mor Det undrer mig nu faktisk mere at Preben Mejer tager fejl - for han er nu ret sej på mange andre områder... Redigeret af troelsit - 08-Februar-2007 kl. 21:34 |
||
Panasonic 42PX60EN
||
![]() |
||
![]() |
|
http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-6064522.html Her er et resume: "Plasmaskærmen har fantastisk flotte billeder, men er også en kostbar skærm, der bruger meget strøm - og der er risiko for at billedet brænder fast. En LCD-skærm har et billede, der måske har lidt mindre kontrast, men det er en skærm, der bruger mindre strøm, og det er en skærmtype, der ligger i en lavere mellemklasse rent prismæssigt. " Det er ikke noget at sige til at folk kommer herind i den tro at LCD er det eneste rigtige... Redigeret af troelsit - 08-Februar-2007 kl. 21:55 |
||
Panasonic 42PX60EN
||
![]() |
||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|
Mit svar sendt til dem: Det er en fordel, hvis der er digital tuner i fladskærmen, så kan man være heldig at slippe for separate boxe og flere fjernbetjeninger, afhængigt af om man er på kabeltv, satellit eller digitalt terrestrial (antenne). Dette er helt forkert, du kan intet bruge en Digital tuner til på tdckabel tv. De bruger dvb-C som kun löve fjernsyn kan klare og sætte det kort i tvet som skal. En digital tuner er til folk med antenne kun, så i har lige lavet hvad jeg vil kalde en større bommert og jeg syntes i burde tjekke op på dette. For i sender hr og fru danmark ud og købe noget som faktisk er forkert. MVH kristian Jakobsen |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
jamse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Jamen hva faen så med de nye modeller af fladskærme han snakker om, skulle være bedre end plasma og lcd, hvad er det for nogen?
![]() |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Man burde skrive en mail til Preben Mejer for at få rettet op på hans manglende viden. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
SED |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Så er det jo godt vi har recordere til at fortælle sandheden
![]() |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
HOV - hva nu det - Sony har stjålet mit brugernavn ... |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
|
så det også....utrolig at det kan ske men det er jo desværre ikke første gang at tv's sandhed ikke er helt korrekt
![]() |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Ah det er nu Canon, men de har dybe lommer, bare på dem. Ophavsret og hele svineriet. De skal betale, skal de. ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |