|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() Sendt: 28-Januar-2007 kl. 15:45 |
Hejsa Jeg ved at det har været oppe før, men syntes ikke jeg kan finde det.. Nogle som har link til microsoft hvor det var man kunne hente det WMW materiale som man kunne teste med på sin MCE og fladskærm. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hvis du mener Microsofts HD materiale - så er det her: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/ hdvideo/contentshowcase.aspx |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Det var det Jeg siger mange tak.. Har nemlig lige i øjeblikket mange problemer med støj på mit lcd (forsinkelse, doppelbilled, grønneområder mv.) så må jo have et eller andet for at indstille det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |