recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32 tommer lcd - på herrens mark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32 tommer lcd - på herrens mark

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-sg- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: 32 tommer lcd - på herrens mark
    Sendt: 21-Januar-2007 kl. 17:05

Hej allesammen

Jeg er på herrens mark.

Er efter noget tids søgning kommet fælt i tvivl om hvilken fladskærm jeg skal smide mine penge efter.

Det skal være 32 tommer (ikke plads til mere), så plasma er udelukket. Billedkvalitet og design er meget væsentligt (WAF). Ligeledes er digital tuner samt 2 HDMI også højt prioriteret. Pris: Max 15.000.

Har haft kig på følgende modeller:

Toshiba WLT68 og Sony 32v2500

Synes dog også at Panasonics 32LX600 og JVC's 32X70 virker interessante.

Har fælt meget brug for input og erfaringer.

Det skal lige siges at jeg har returneret et 32PF9731d, da jeg syntes det med sine brede rammer var for stort og vulgært, samt det var for langsomt i opstart og betjening.

Hjælp.

Med venlig hilsen

Søren

(ups kom til at poste forkert før...)

Til top
Docboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 22:14

Hej Søren

Er også lige kommet på banen vedr. køb af LCD skærm 32". Kender de skærme du nævner fra tests og butikker på nær JVC. Jeg er selv usikker på hvilken model og hører gerne fra dig om en af dem hvis du bliver klogere inden for noget tid. 

Mit valg står mellem Sony og Toshiba. Jeg synes at Panasonicen virker lidt for stor. Dog har den lige fået 5 stjerner i What Hifi. Toshibaen fik 4. 

Man kan læse nok så meget omkring modellerne i blade og her men prøv at køb en skærm med hjem og vurdere selv. Jeg har haft Toshiba 32WL66 hjemme, men var dog ikke helt tilfreds. 

Tape Connection på Vesterbrogade, er flinke og meget servicemindet.   

keep in touch    

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu