|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 17-Januar-2007 kl. 13:43 |
Tja, denne side overbeviste mig: http://www.plasma-lcd-fakta.dk/
Jeg skal sgu have mig en plasmaskærm mellm 37-42 tommer. Og den skal koste mellem 10-15000 og den har bare at være god... Håber i kan hjælpe? Ved godt at det måske ikke kan sammenlignes, men vores nuværende 32 tommer 100 Hz fra panasonic er lige stået af efter 8-9 års brug. Den har jeg sgu ikke været tilfreds med. Så panasonic skal det nok ikke være denne gang. Men sådan er det jo - har man haft en dårlig oplevelse med et mærke, så vender man jo ikke tilbage vel? Bring it on! |
|
![]() |
|
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Prøv lige at tjekke, hvem der står bag det link du henviser til. Det gør Hitahci, Panasonic & Pioneer. Hvilke skærme producerer disse producenter mest? Hvad er mon i deres interesse at få til at fremstå bedst? Bare fordi de kalder det fakta så... Som man siger: Der findes løgn og der findes forbandet løgn og så findes der statistik! Som man spørger får man svar Fakta? Vissevasse Kildekritik - sg - |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
-sg- har ret, læs siden og få et smil ud af den.
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
På trods af kildekritikken, så viser Plasma generelt et bedre billede. Se det med din egne øjne, så er du heller ikke tvivl |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Den erfaring har jeg også haft efter at have testet Samsung M71, Philips 9831. Valget stod derefter imellem Panasonic eller Pioneer, hvor jeg gik på Pioneer XD427. Fortryder jeg ikke et sek. En af mine venner har Samsung M71 - Han er ikke glad i dag !!! En verden til forskel.
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Hmmmm. Hvis Coca-cola lavede en "fakta"- side som ovennævnte: Gad vide om Pepsi havde en chance..... Kildekritik, kan ikke nævnes for tit!!!!! Dermed ikke være sagt at Plasma på nogen områder måske er lidt bedre end LCD som så er bedre på EASE OF USE siden.... |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Kildekritik er fint, men fakta er siden faktisk fyldt med. Der er ikke nogen løgnhistorier fortalt på den side. |
|
![]() |
|
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Nå, men ikke desto mindre "hoppede" jeg ihvertfald i med begge ben. Men jeg er vel ikke den eneste der står i et dilemma vedr. plasma eller lcd, men giv mig gerne nogle gode bud på gode plasmaskærme og lcd for den sags skyld. Nægter bare at se en fodboldkamp eller en tenniskamp, hvor skærmen ikke kan følge med....
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Citat: Det skal de jo sige, når ikke de laver Full HD eller bare 1366x768 i mindre skærme end 50" Jeg bryder mig dog generelt ikke om såkaldt "Fakta" sider, der kun fokusere på det positive. Til det formål har vi jo nogle fremragende brugere herinde på forumet (sorry kunne ikke lade være Intentionerne er sikkert de rigtige. De er bare skrevet af de forkerte folk. Beklager, men jeg vil kalde det for en ommér!
Redigeret af Kandersen - 17-Januar-2007 kl. 15:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |