|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() Sendt: 02-Januar-2007 kl. 15:01 |
Hej
Hvordan brænder man sine optagelser på Mediacenteret ud på DVD?.. altså det skal vel konverteres for at virke eller? Jeg har DivX playback på min DVD afspiller, men så vidt jeg kan se er det ikke DivX heller? -MortenP |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Du skal have "SonicEncoders" for at kunne brænde DVD, og nej - den brænder ikke DivX, men DVD'ere.
|
|
![]() |
|
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
KAn Nero 7 ikke gøre det samme??
|
|
![]() |
|
Martinb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
I Mediaportal skal man bare gå ind i brænder programmet så konvertere den selv filen og brænder den ud på en dvd, med menu und alles, men jeg går ud fra at du bruger MCE?
Redigeret af Martinb - 02-Januar-2007 kl. 19:52 |
|
Mvh
Martin |
|
![]() |
|
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
hvis du installere denne encoder kan du selv vælge direkte fra mce make dvd om det skal være en data dvd (ms-dvr) eller en video dvd.......
http://www.ukshazam.com/download/sonicencoders.zip |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |