recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skygge på 37PF9731
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkygge på 37PF9731

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Emne: Skygge på 37PF9731
    Sendt: 04-December-2006 kl. 19:17

Hej,

Jeg har opdaget, at der er kommet en forholdsvis stor skygge på mit 37PF931. Den fylder ca. 1/4 af skærmen og sidder midt i displayet for neden og fylder ca. 30 x 30 cm i højde og bredde. Umiddelbart vil jeg tro at det er baggrundsbelysningen der er gået i stykker. Man ser det meget tydeligt, når der er lyse baggrundsfarver.

Jeg har prøvet at justere på indstillingerne men det hjælper intet.

Er der andre af jer, der har oplevet dette?

Mvh

MichaelKB

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2006 kl. 13:12

Ingen der har oplevet noget lignende?

Mvh

MichaelKB

Til top
AllanHvass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2006 kl. 13:31

Hvis du ser på http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=383684&p age=28 og lidt sider frem og tilbage fra det punkt, vil du se at flere har oplevet det.

Dels større kvadrater der "står af" med nedsat baggrundsbelysning, dels meget kraftige lys striber i siderne. Det sidste kan jeg lige akkurat ane på en helt blå baggrund, men slet ikke i en grad så jeg overhovedet kan se det ellers. Håber ikke det bliver værre med tiden for mig

Men baseret på andres erfaringer er der nok ikke andet at gøre, end at få det til reparation med det samme  Kontakt dog din forhandler først - henvis evt. til AV Forums tråd om emnet.

Der har været lidt ejerstorm blandt flere som oplever disse problemer om, at Phillips bør lave en worldwide recall af alle skærme i serien, men det er nok på nuværende tidspunkt helt overdrevet (håber jeg!).

Med venlig hilsen
Allan Hvass
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2006 kl. 13:34

Ok, tak for info.. :-)

Mvh

MichaelKB

Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2006 kl. 20:30

Hej!

Jeg har lignende problem og vil gå til leverandøren for at få klarhed over dette problem.....Far er skuffet, meget skuffet!

Umiddelbart er det vist kun et problem på 37" - dvs. den med 1080 panelet og clear-lcd......PIS

Måske skulle man have købt et Pioneer plasma i stedet for

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu