|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
HenrikD ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 30-November-2006 kl. 15:09 |
|
Jeg har ikke nogen erfaring med fladskærms tv - men har kikket lidt hos hi-
fi klubben. Syntes plasma gengiver farver bedst og densiteten er noget større. men hvilken model 32" - 40" skal jeg vælge, det skal være med DVB-T Det skal bruges til tv og dvd. Håber der er nogen der kan hjælpe... da jeg syntes det er noget af en jungle at hitte rundt i. på forhånd tak Henrik |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Pioneer 427XD er det bedste 42" TV på markedet i dag. Det burde du kunne få for de 20k. Køb det!!
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Hvis du vil have din fladskærm billigt-så skal du IKKE købe den i HFK. Skal det være PLASMA(hvad jeg vil anbefale dig)-så bliver det en 42"-hvis du SKAL have indbygget digi tuner.Pioneer 427xd.Kan du undvære denne tuner(hvis du f.eks har kabel tv)-så kig på en Pana.pv60/pv600 som findes både i 37" og i 42". Begge kan med fordel købes i TAPE CONNECTION. HI-HI klubben er ALT for dyre med fladskærme.
lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
HenrikD ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Ja jeg giver dig ret i at hfk er for dyre, men jeg køber nu også på nettet... men jeg vil se mine vare før køb - så ;-). Der skal være dvb-t tuner i for vi har kun stueantene. Jeg vil kikke lidt på Pioneer |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
"Ja jeg giver dig ret i at hfk er for dyre, men jeg køber nu også på nettet... Fint nok-ville bare lige sige det-det var jo ikke sikkert at du vidste det. Men selvfølgelig tager man da en "runde" inden køb. LREV P.S Har selv en Pioneer 507xd på antenne/Parabol,og er MEGET glad for den. |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
vi sidder 4,5m fra tv'et... er det ikke lidt for stort med 42"? det jeg tænker på er om billedet ikke bliver pixelleret når man er så tæt på |
||
![]() |
||
baktus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
4,5 meter er rigeligt til 42". 50" ville såmænd også kunne gå. |
||
![]() |
||
![]() |
|
JA-4,5 meter er bestemt ikke "tæt på".....langt fra. Sidder selv knap 5 mtr fra min 50"...perfekt. Jeg mener en 42" er perfekt til dig. lrev |
||
|
||
![]() |
||
Per B ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Irev skrev så kig på en Pana.pv60/pv600 som findes både i 37" og i 42". Begge kan med fordel købes i TAPE CONNECTION. Det gælder altså ikke 42pv600, som står til 22.000 - hvilket er langt langt over markedsprisen - selv i Danmark
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Nej.....hvis prisen er det ALT-AFGØRENDE,så er T.C ikke stedet at købe pv600. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
adloft ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Kig her - prøverum kan aftales med dem - kan fås til ca. 16.000 hvis du spørger dem.
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Ser fedt ud....men hva`med TV billedet-er det godt? Jeg har det altså lidt svært med KINA-varer,men det er måske bare mig lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |