|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 04-November-2006 kl. 17:51 |
Hej. Kan DR's Net TV på en måde, komme med i MCE's menu? På Samme måde som f.eks. Sputnik er?
|
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Nej ikke i øjeblikket Jeg har skrevet det til DR som et ønske... jo flere som ønsker det så kan det jo være at de laver det |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Er det ikke noget, som I selv kan fixe i software? Jeg bruger ikke MCE, men jeg kan f.eks. rimeligt nemt streame dr.dk tv udsendelser i VideoLan - VLC Media Player (hvor jeg ligeså nemt kan gemme streamen på HDD, eller real-time re-encode til noget andet end ASF). DRs streaming platform virker umiddelbart meget åben, så man kan integrere den i whatever software pakke man nu har lyst til. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er alene live-tv det omhandler, det er også arkivet af udsendelser... Det geniale ved sputnik løsningen er at man reelt gør brug af en web-applikation med HTPC-funktioner... Websiderne er tilpasset til at se på afstand (store typer) og kan betjenes med en remote alene Det er reelt en anden type HTPC-løsning, med et centralt arkiv og live-tv mulighed... Det smarte ville være hvis passede bedre sammen med den øvrige HTPC-applikation... Har også prøvet den løsning med VLC og fået til at optage (det var dog www.streamtv.dk) i et forsøg på at kanaler modtaget via nettet sidestillet med kanaler modtaget via TV-kort.... Altså ideen skulle være, at det var underordnet, hvordan man modtog tingene, men kun et brugerinface...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |