|  | 
| Ældre Technics SL-1410 pladespiller reservedel? | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Nitten82   Bruger   Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Ældre Technics SL-1410 pladespiller reservedel? Sendt: 22-August-2024 kl. 17:05 | 
| Hejsa Jeg er i gang med at få liv i en pladespiller jeg har haft til at stå i nogle år.  Af årsager jeg ikke kan huske, mangler jeg dog et vippebeslag/hængsel til pladespillerens låg. Er jeg heldig, at nogle her kan pege mig i retning af hvor sådan en ældre reservedel kan skaffes? Jeg er ikke sikker på hvor gammelt apparatet er, men mon ikke det er fra engang i start 90'erne.  Det er en Technics SL-1410 På forhånd mange tak for hjælpen      | |
|  | |
| Munch   Guld medlem     Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5434 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 22-August-2024 kl. 18:00 | 
| 
   Prøv at spørge denne sælger på eBay, der står han har løsdele. | |
| 
     Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
     | |
|  | |
| Nitten82   Bruger   Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 23-August-2024 kl. 16:24 | 
| 
   Det prøver jeg, tak for tippet. | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |