|
Solgt: Denon AVR 1713 (fra 1 kr) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2021 kl. 10:16 |
Denon AVR i fin stand incl remote sælges til højeste bud, eventuel porto (75 kr) skal lægges oveni (så byd uden porto)
Den kan også ses og hentes i svendborg. sælges fra 1 kr (bud +50kr ad gangen) slutter søndag 12/12 kl 20, bud er bindende, holder man ikke sit bud skal man danse nøgen ned ad gågaden i svendborg til Hansi Hinterseer. Jeg kan ikke huske om kassen er på loftet, men ser gerne efter. Jeg tænker at google er et godt sted at starte med spørgsmål om watt/farve og diverse lydformater ? Andre ting på billedet er ikke med. ![]() ![]() Redigeret af hifibo - 13-December-2021 kl. 18:42 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
billeder er på vej
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
12/10 - der er længe til...... Hvis du mener 12/12, så er 300 kr + porto hermed budt. Klaus
|
|
![]() |
|
på søndag
![]() 300+pp er noteret |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6378 |
Byder 400 - hvis du har kassen til forsendelse
+ porto, seføldig Redigeret af jake51 - 10-December-2021 kl. 16:55 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
modtaget, en god kasse skal jeg uanset nok finde
|
|
![]() |
|
TonyLeth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2020 Status: Offline Point: 14 |
450kr pp
|
|
![]() |
|
TonyLeth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2020 Status: Offline Point: 14 |
Hvis jeg er højest bydende, så må du gerne skrive på Tony(At)jlj.dk
Da jeg stadig er “ny” herinde og ikke kan se/sende beskeder. Mvh Tony
|
|
![]() |
|
Det gør jeg
|
|
![]() |
|
Solgt til tony
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |