|
Solgt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2021 kl. 09:01 |
SOLGT Nu medfølger denne controller: ![]() Følgende 5 spil er nu med i pakken: Battle Chasers: Nightwar Destiny 2 Agents Of Mayhem Shadow Of The Tomb Raider The Elder Scrolls Online: Morrowind Prisen er sænket til 900kr + evt forsendelse Det oprindelige opslag: Hejsa jeg er ved at rydde lidt op i alle mine elektronik sager og har en Xbox One X i overskud. Så jeg sælger en Xbox One X uden tilbehør, så ingen controller eller HDMI kabel, der medfølger strømkabel og sendes i original emballage Den er i rigtig fin stand, ingen ridser osv og kommer fra et ikke ryger hjem. Prisen er 1000kr + forsendelsen, den kan alternativt afhentes i 8300 Odder. Mvh Dennis Redigeret af Denner - 09-Maj-2022 kl. 12:38 |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny lavere pris + tilbehør tilføjet
|
|
![]() |
|
RasmusKT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2022 Status: Offline Point: 4 |
Hejsa
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne hente hos dig for 800kr for Xbox og controller. Spillene behøver jeg ikke
![]() Mvh. Rasmus |
|
![]() |
|
Det er en aftale, jeg smider lige en pb til dig med mere info 👍
|
|
![]() |
|
Perfekt
![]() |
|
![]() |
|
Pb sendt, lukker tråden ned 👍
|
|
![]() |
|
Hej igen - jeg er måske så nyoprettet i forummet at private beskeder ikke er aktiveret (eller også kan jeg bare ikke finde det
![]() Redigeret af RasmusKT - 09-Maj-2022 kl. 13:35 |
|
![]() |
|
Smider en mail om lidt, med informationer, der går nok lige en lille halv times tid inden håber det går 🙈
|
|
![]() |
|
Helt fint, vi tager det bare på mail når det passer dig - ingen hast
![]() |
|
![]() |
|
Så er der sendt mail og alt skulle være på plads
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |