recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: SA 1530/1550/Exact, Avance Acoustic, NuPrime
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: SA 1530/1550/Exact, Avance Acoustic, NuPrime

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: SA 1530/1550/Exact, Avance Acoustic, NuPrime
    Sendt: 01-Juli-2021 kl. 21:38
Hej recordere

Fruen har haft besøg af en indretningsarkitekt og har nu fået ideer...

Jeg har som sådan intet imod at lave om i det eksisterende setup og bygge alt ind i vægge og lofter, men kun såfremt jeg mener, at jeg kan få en fornuftig pris for stumperne i det eksisterende setup. Jeg kunne derfor godt bruge lidt vurderingshjælp fra andre HiFi interesserede Smile 

De stumper jeg overvejer at skille mig af med er:

5.0 bestående af SA1550 (hvid og med fyldt sandkammer), SA1530 (hvid og med fyldt sandkammer), SA Mantra 10AV (sort højglans). Jeg tænker selv et prisleje på 6.500 kr. samlet.

2 stk. SA Exact (hvid) med hvide og sorte fronter og emballage. Jeg tænker 6.000 kr. for sættet.

1 stk. Klipsch RP-440C (sort) som ny og med emballage. Reklamationsret indtil primo februar 2022. Jeg tænker 2.500 kr.

2 stk. NuForce STA-9 som nye og med emballage. Jeg tænker 7.000 for sættet.

1 stk. Advance Acoustic MAA-406. Jeg tænker 3.500 kr.

1 stk. Advance Acoustic X-A160. Jeg tænker 4.500 kr.

Redigeret af bjorno - 01-Juli-2021 kl. 21:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu