|
V: SA 1530/1550/Exact, Avance Acoustic, NuPrime |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2021 kl. 21:38 |
Hej recordere
Fruen har haft besøg af en indretningsarkitekt og har nu fået ideer... Jeg har som sådan intet imod at lave om i det eksisterende setup og bygge alt ind i vægge og lofter, men kun såfremt jeg mener, at jeg kan få en fornuftig pris for stumperne i det eksisterende setup. Jeg kunne derfor godt bruge lidt vurderingshjælp fra andre HiFi interesserede ![]() De stumper jeg overvejer at skille mig af med er: 5.0 bestående af SA1550 (hvid og med fyldt sandkammer), SA1530 (hvid og med fyldt sandkammer), SA Mantra 10AV (sort højglans). Jeg tænker selv et prisleje på 6.500 kr. samlet. 2 stk. SA Exact (hvid) med hvide og sorte fronter og emballage. Jeg tænker 6.000 kr. for sættet. 1 stk. Klipsch RP-440C (sort) som ny og med emballage. Reklamationsret indtil primo februar 2022. Jeg tænker 2.500 kr. 2 stk. NuForce STA-9 som nye og med emballage. Jeg tænker 7.000 for sættet. 1 stk. Advance Acoustic MAA-406. Jeg tænker 3.500 kr. 1 stk. Advance Acoustic X-A160. Jeg tænker 4.500 kr.
Redigeret af bjorno - 01-Juli-2021 kl. 21:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |