|
Bortgives: Defekt 200w icepower modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2021 kl. 13:41 |
Hej
Er der nogen der kan bruge et defekt icepower modul til noget? Det er et ICEpower200ASC fra en B&W ASW610 sub. Der er ikke noget åbenlyst at se på det, men min subwoofer ville pludseligt ikke tænde. Efter udskifning af modul virker den fint, men om det er helt dødt eller om det er noget simpelt, det rækker mine elektronik evner desværre ikke til at afgøre
![]() |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tag fat : Jacob Juhl <icepower@4juhl.dk>
Han kan nok lave det Mvh
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Den vil jeg da gerne hente, hvis ikke den er væk.
|
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Den er her endnu, sender en besked.
|
|
![]() |
|
Reserveret til Zuppe
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |