|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 22:00 |
Hejsa I mine dokumenter i mappen videoer ligger alle mine film. Som eksempel ligger der en mappe der hedder Saw 1 og i den ligger der AUDIO_TS og VIDEO_TS og et jpg.billede af filmen. Dermed kan man se coveret når man kører med store ikoner Meeeeen... når jeg inde i Media Center delen åbner videomappen, virker filmen godt nok som den skal, men jeg kan ikke se billedet.. Det er bare sådan en kedelig blank mappe uden noget billede uden på. Kan jeg ikke gøre noget ved det? Således at coveret også vises i MCE? Please help |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hej Til MCE, Video, findes et program som hedder My Movies, kan det du efterlyser. kan ikke lige huske linket til det, men brug evt gogle til at finde det ib
|
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Sejt!! 1000 tak for hjælpen |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Du finder det på www.mymovies.name - god fornøjelse, det er en super applikation!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |