|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krestenh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 03:45 |
Hej Kloge mennesker Der skulle vel ikke være nogen der kan anbefale et homecinema system med DVD brænder, harddisk, 5.1 surround og satellit-højttalere (jeg hader de grimme tårn der tit følger med) der har lyd til at spille en 4x7 meter stue op til både film og musik. Jeg har kigget lidt på Pioneers sæt RCS-505HXN : http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=237267 men ville egentlig foretrække hvide højttalere som er lidt mere diskrete at se til... Alternativt tænker jeg på et mediacenter så man også kan gå på nettet på tv'et, men det skal stadig være et surroundanlæg med harddisk... Prismæssigt skal det helst ikke ligge over de 8500 kr føromtalte Pioneer koster. Et sidste spørgsmål; Skal det være med HDMI indgang eller er det ligegyldigt. Jeg har kabel (hvis det har nogen betydning...) Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Redigeret af krestenh - 04-Oktober-2006 kl. 00:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |