|
App til afspilning af FLAC filer på ATV4 fra NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2017 kl. 20:19 |
Infuse
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld. Jeg læste forkert.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvorfor dælen kan den ikke afspille FLAC? Er den ikke baseret på KODI?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Fandeme da noget sært noget. Sikkert en begrænsning Apple har presset ned over hovedet på dem, fordi da heller vil havde licenspenge for ALAC :(
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Hvis din NAS understøtter Plex server og kan transcode flac kan du bruge Plex. Det virker dog bedre på atv4 hvis du konverterer dine flac til Apple lossless.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
ALAC er open source. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Så er det da idiotisk, at de presser folk til at bruge ALAC. Hvorfor ikke bare lade dem bruge det mest udbredte format i stedet. Jeg siger ikke at deres egen afspiller app skal, men hvorfor forbyde 3. part apps at gøre det.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Fordi det er Apple! M.v.h. |
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Jeg kan huske at jeg tænkte "fedt!" da VLC til tvOS blev annonceret, fordi FLAC stod under understøttede formater.
Jeg har dog ikke fået det afprøvet i praksis :)
|
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Beklager, det havde jeg fuldstændig overset at du allerede havde nævnt.
Jeg bruger heller ikke selv VLC da det netop er et lige lovlig konservativt interface. :) |
|
![]() |
|
Zombie1343 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2017 Status: Offline Point: 21 |
Jeg anvender 8Player TV, som er ret så god til både film og musik. Interface mht. musik er meget bedre end VLC, men mht. film er Infuse dog at foretrække. App'en findes til køb for et mindre beløb på Apple TV 4.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |