|
Nyt "dumb" TV. Men hvilket? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2015 kl. 15:17 |
|
Black Friday nærmer sig hastigt og jeg kunne godt være fristet til at købe mig et nyt TV. Men jeg har ikke fuldt det mindste med i flere år og har derfor intet begreb om hvad der er skæg og hvad der er snot for tiden.
Mine eneste parametre er: - Billedkvalitet er absolut vigtigst. - Størrelse: 50-55" - Budget: max. 7.000 kr. - Jeg har IKKE behov for Smart TV eller 3D. - Det skal være godt til live fodbold og playstation. Er der nogen derude, som har gode forslag til hvad jeg skal sigte efter? På forhånd tak for hjælpen ![]() |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis du ikke har brug for smart-tv delen, så lad være med at bruge den. Ellers er der vist nok kun følgende tv, der er uden smart-tv: http://www.dinside.no/934088/test-philips-55pft630 http://www.pricerunner.dk/pl/2-3069976/TV/Philips-55PFT630-Sammenlign-Priser
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Smart TV og alt det andet nye gejl følger med, når du skal op i et ordentligt TV. UHD er absolut et plus.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-3051082/TV/Panasonic-Viera-TX-55CX700E-Sammenlign-Priser |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det med Smart kan nok ikke undgås, 3D er nemmere at komme udenom. Se på Sony eller Panasonic. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
|
Nu skrev han jo ikke, at det SKULLE være uden smart tv eller 3D, men at det ikke skulle bruges.
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|
Hvad med sådan noget som Sony KDL-50W809C ?
|
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Android TV er bygget ret dybt ned i alle Sony's nye modeller, og der er ret mange småfejl i systemet pt, så hvis det skal opfylde kravet om ikke at være "Smart TV", så tror jeg, at du vil opleve, at Android TV presser lige lovlig meget på i den daglige brug.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Enig ang. Panasonic! Så er man fri for at få et håbløst langsomt TV - som f.eks. Sony. De har gjort den store fejl, at lade Android TV styre alle tv'ets betjening og funktioner = langsomt og fejlbehæftet. Panasonic har derimod valgt at have "smart"-delen separat, så den daglige betjening er hurtig! Et rigtig smart valg - selvom Torben (flatpanels.dk) skriver at det er negativt! M.v.h. |
||
![]() |
||
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
|
Er lige med på en lytter
|
||
![]() |
||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
|
Bare fordi Sonys Android integration ikke er optimal, kan man da ikke konkludere, at Panasonics tilgang er "smart". Både LGs Samsungs tilgang er både hurtig, pæn og smart. Så det kan lade sin gøre. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |