|
Hjælp DVBViewer finder ikke alle YouSee kanaler: |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:45 |
Hej jeg er lige skiftet til en bland selv pakke fra YouSee og har HDHomerun, men DVBViewer finder bl.a. ikke 6'eren, TV3Sport, TV2 Zulu og flere andre.
Jeg har sat den til QAM64 6875, skan område og in-Depth Search. Hvor går det galt?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Resten skal du bruge kort til, også selvom du evt. har mellem eller fuldpakke.
![]() Og dermed kan du ikke bruge HDHomerun til de kodede. Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Jeg mener tidligere at have set folk have held med en ekstern CI i samarbejde med en HDHR - dette udvander dog HDHR'ens egenskaber som netværkstuner, men som alternativ til at investere i nye tunere kunne det måske være oplagt at surfe lidt rundt efter info her.
Mht. scanningen, burde tuneren kunne finde diverse kanaler hvad enten de er kodet eller ej.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Men ellers ja.
Mvh. JørgenT Redigeret af JørgenT - 16-Februar-2015 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Nå ja, klart :-)
Her en tråd omkring HDHR + CI : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105812&title=hdhomerun-cammodul-muligt
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Tak for svarene jeg har scannet fuldt og glemte lige at nævne jeg har terratec h7 med ca modul.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Så burde du kunne opsætte at de kodede kanaler kun læses fra din h7. Ulempen er så at du ikke har så stor frihed i optagelse og live tv. Alternativt skal du til at have noget softcam op at køre. Det er en ret teknisk løsning, men det virker med HD homerun og kræver en speciel kortlæser. Men det vil gøre det muligt at se og optage kodede kanaler fra alle dine tunere. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
![]() Hvordan med dit antenneanlæg, er det HF tæt? Ellers kunne indstråling give mangel på kanaler. Og hvordan med TV, har det CI slot så du kan teste og finde frekvenser for de manglende kanaler med det? EDIT: Kan du modtage nogle af de kodede kanaler med DVBViewer? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 16-Februar-2015 kl. 18:32 |
|
![]() |
|
Jeg har købt dobbeltskærmet antennekabel, og hd tætte stik. Jeg kan pt. ikke se kodede kanaler ligemeget hvilken fra min terratec via. DVBViewer:(
Har prøvet med transedit, men den finder heller ikke 6'eren eller zulu og der mangler også flere. Jeg har tv jeg kan prøve med, men det kræver at det skal ned først. Håber i kan komme med et par gode råd.
|
|
![]() |
|
Det virker måske som et tåbeligt spørgsmål, men er du sikker på at det er via din H7 og ikke din HDHR, du bruger, når du søger efter kanalerne i DVBViewer / Transedit ?
|
|
|
|
![]() |
|
Ja, har prøvet begge dele, så forstår det ikke lige og hvorfor jeg ikke kan vælge kodede kanaler. Har valgt CI modul til Terratec i hardware.
|
|
![]() |
|
Man skulle jo næsten tro, at der mangler en frekvens eller 2 i listen - hvad med at forsøge ud fra netværksid'et, som angivet i guiden her :
http://digitalt.tv/scanning-af-kanaler-i-dvbviewer-transedit/
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |