|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperDJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 22-Juli-2006 kl. 19:50 |
Hej Jeg sidder i sønderborg på kollegiet med et XP mediacenter. Jeg har downloadet EPG data for 6400 postnr. men der mangler altså nogle af kanalerne jeg kan modtage på kollegienettet (som sikkert er nogle telia stofa..) Hvordan kan jeg få EPG data til de manglende kanaler? Det er bla. MTV der mangler. |
|
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Hej Jeg har også en MCE og vi har viasat over parabol, så vi har også mange kanaler der ikke er i EPG'en Det er ikke sådan uden videre muligt at ændre i indholdet af den EPG du kan hente i MCE, men der findes en del programmer som kan omgå denne EPG, og lave en anden til dig. Den jeg benytter er TVxb (http://www.tvxb.com) som selv henter programdata fra en webside (dr's adresser for de fleste kanaler er lavet i en specifik country-fil) og konverterer det til en fil som MCE forstår og som MCE så bliver "narret" til at hente i stedet for data fra nettet - det virker upåklageligt her, og man kan sætte den op til at hente data fra næsten hvor man vil - men det er muligvis ikke det program der er lettest at sætte op. -Jacob- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |