recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler nogle EPG kanal info
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMangler nogle EPG kanal info

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperDJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler nogle EPG kanal info
    Sendt: 22-Juli-2006 kl. 19:50

Hej

Jeg sidder i sønderborg på kollegiet med et XP mediacenter.

Jeg har downloadet EPG data for 6400 postnr. men der mangler altså nogle af kanalerne jeg kan modtage på kollegienettet (som sikkert er nogle telia stofa..)

Hvordan kan jeg få EPG data til de manglende kanaler?

Det er bla. MTV der mangler.

Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2006 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af JesperDJ JesperDJ skrev:

Hvordan kan jeg få EPG data til de manglende kanaler?

Det er bla. MTV der mangler.

Hej

Jeg har også en MCE og vi har viasat over parabol, så vi har også mange kanaler der ikke er i EPG'en

Det er ikke sådan uden videre muligt at ændre i indholdet af den EPG du kan hente i MCE, men der findes en del programmer som kan omgå denne EPG, og lave en anden til dig.

Den jeg benytter er TVxb (http://www.tvxb.com) som selv henter programdata fra en webside (dr's adresser for de fleste kanaler er lavet i en specifik country-fil) og konverterer det til en fil som MCE forstår og som MCE så bliver "narret" til at hente i stedet for data fra nettet - det virker upåklageligt her, og man kan sætte den op til at hente data fra næsten hvor man vil - men det er muligvis ikke det program der er lettest at sætte op.

-Jacob-

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu