recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med VIASAT og T-Rex CA-modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med VIASAT og T-Rex CA-modul

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
borgen154 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med VIASAT og T-Rex CA-modul
    Sendt: 22-Marts-2006 kl. 13:47
Er der nogen som kan hjælpe mig;

Jeg har brugt en masse penge på at bygge mit eget media center. Problemet er at jeg ikke kan se TV!

Jeg bruger en Hauppauge WinTV NOVA-CI-S tv-tuner og et T-Rex CA-modul (Firmware 1.3). Yderligere så har jeg VIASAT som benytter NDS kode-system.

Når jeg tilslutter det hele og laver en "Channel-scan" så får jeg en komplet liste over tv-kanaler, men jeg får intet billede eller nogen lyd!

Jeg tror måske det er noget med CA-modulet, for jeg får en meddelelse frem inde i Hauppauge WinTV som siger "Wrong SmartCard inserted"
Er der nogen som kan hjælpe?
Skal jeg opgradere/nedgradere mit T-Rex modul?

Redigeret af borgen154 - 22-Marts-2006 kl. 13:54
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10581
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2006 kl. 14:08

Har du lagt Predator 3.20 eller tidligere version ind i CA modulet? Ellers virker det naturligvis ikke.

Flemming

Til top
borgen154 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2006 kl. 14:24
Okay... nu lyder jeg måske lidt dum, men hvordan gør jeg det? Jeg har fundet Predator 3.31 men hvordan uploader jeg det i modulet? Kan jeg benytte min bærbar som har indgang til CA-modul?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu