|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() Sendt: 08-Marts-2006 kl. 23:32 |
Hvad skal man specielt gå efter når man vælger bundkort, processor og grafikkort til MCE? Er der penge at spare ved at købe delene selv og samle den? Mine krav er:
Forslag til Bundkort, Processor, Ram og Grafikkort? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvad f... er Snappy? Er det den lille crocodill, eller hvad et nu var, fra Monkey Bussines på P3 |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Hurtig :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror jeg går efter følgende: Bundkort: Processor: Tv-kort: Nogle kommentarer til disse komponenter?
Jeg bruger mit gamle kabinet, harddiske og dvd-brænder.
|
|
![]() |
|
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Yes - den strømforsyning går jeg også efter! Gider du sende link til din processor samt link til hvor jeg købe det passive køling du snakker om. Jeg har ikke så meget styr på det passive køling - er det relativt nemt at montere? |
|
![]() |
|
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Har ikke prøvet at installere den endnu, men den ligge på posthuset og venter på mig ;-) Det hele er købt hos shg, så jeg får det samtidigt. Man kan ikke linke direkte til produkter hos shg (jeg kan ihvertfald ikke finde ud af det) men kan skriver hvad de hedder så burde du kunne finde dem. Husk at køleren skal have en del plads: 112 mm (Bredde), 112 mm (Dybde), 150 mm (Højde) AMD Athlon64 3200+, S939, Bulk, BW ThermalTake Cooler, Sonic Tower Husk kølepasta til at komme imellem processor og køler (det havde jeg nær glemt...) Arctic Silver 5, 3.5gr. Thermal Compound |
|
![]() |
|
![]() |
Spændende! Jeg tror evt. jeg går efter samme setup som dig. Gider du vende tilbage når det er samlet og skrive hvordan det kører og hvordan samlingen gik? Hvilket kabinet bruger i øvrigt? |
|
![]() |
|
![]() |
SilverStone - Lascala SST-LC17B. Og jo skal nok vende tilbage når den er samlet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvorfor vælger du egentlig en strømforsyning med fan, når de fås uden. Så kan du jo næsten få et lydløst setup
|
|
![]() |
|
![]() |
De fylder MEGET i kabinettet, fik samlet det meste i går men er ikke færdig. Er blevet nødsaget til at lave modifikationer ved køleren (læs: med nedstrygeren...) Da den ikke kunne være i kabinettet, jeg har ikke haft strøm på den endnu, så skal se om det får nogen konsekvenser for temperaturen. Troede egentlig at den ville passe, men det ser ud til at de har taget benene med i opmålingen af kabinettet. Fortsættelse følger... |
|
![]() |
|
![]() |
Damn!! Jeg håber du får styr på det - er spændt på at se effekten af kølingen. Jeg går lidt over overvejer at købe en in-a-box køling og udskifte standardblæseren med eksempelvis: Det afhænger selvfølgelig af hvor godt dit setup virker da det er mere lydløst ...ser frem til at høre mere Redigeret af troelsit |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |