don purse skrev:
Jeg vil gerne se bevis på at der må ydes ringere service til internet handlene end til butik handlene, tror ikke på det findes. Det bavl som internet butikkerne lukker ud om ret dårligere service passer ikke og det bavl som butikker lukker ud om ringere service hos internet firmaer passer heller ikke de yder som regel ikke bedre service når det kommer til stykket |
Hvad er service ??
Handler du hos en internet butik som man må forvente at de består af et lager og nogle medarbejder(ikke altid sandt, men de billigste er vist). Men jeg kan ikke forventes at de yder bedre support end f.eks elgiganten med 200000000 sælger Brian'er(har ikke noget imod folk som hedder Brian, "You get the point!!":)..
F.eks kan de have svært ved at yde "god" telefon support, da de ikke er gearet til det..
Og ja, de fleste internetbutikker syndes jeg også yder fantastisk service, måske fordi man er "tætter" på dem.. Og de har hænderne direkte nede i det de sælger..
Men hvis jeg har købt noget i elgigante(f.eks), forventer jeg at jeg kan køre tilbage med "skidet", smide det på gulvet og forlange mine penge tilbage.
Handler jeg på internettet ved jeg at det kan bliver besværlige.. Ting skal sendes frem og tilbage, jeg kan ikke se "sælgeren" i øjende, sælger kan ikke se at jeg har behandlet produktet ordenligt ect..
/M
Redigeret af magiske - 16-August-2007 kl. 20:03