|
SONOS + youSee play |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever det samme. Jeg troede egentlig at det var fordi jeg også bruger Yousee play på min telefon og også via android auto. Så jeg har ikke lagt mærke til at den "logger ud" i Sonos uden at have brugt mit login andre steder
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skrev på et tidspunkt til youSee.
Min baghistorier er at jeg har haft youSee Musik (faktisk pga. firmamobil siden det blev lanceret) men det har været tilknyttet mit private 9 cifrede brugernummer. For ca et års tid siden virkede det så lige pludseligt ikke mere. Jeg fik at vide at da det var tilknyttet via arbejdet, var jeg nød til at oprettet det igen, og få flytte alle min playlister m.m. over. Det har så virket fint via det nye login. Nu påstår de så at problemt med Sonos var fordi jeg havde 2 login, og da jeg testede virkede det gamle login pludseligt igen. Men jeg har jo ikke brugt det gamle login, men det var det som youSee support mente jeg skulle bruge fremadrettet. Det har dog ikke ændre noget ved at jeg konstant skal logge ind i Sonos
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |