|
Samsung Smart TV ES8005 - manglende PIP i EPG |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SPP_Farum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2013 kl. 18:23 |
Jeg har i længere tid haft problemer med at få vist programbilledet i øverste venstre hjørne af programguiden, når man går fra det valgte program til Guiden...i første omgang blev dette løst ved at slette nogle lagrede kanaler som angivet i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100187&KW=nenne&PID=1018478&title=samsung-smart-tv-epg#1018478
- men efter en opdatering af TV'et, var billedet forsvundet igen....men tilsyneladende har det alligevel noget at gøre med interferens fra lagrede kanaler. Da jeg nemlig fik slettet alle kodede kanaler + et par stykker til, var billedet tilbage...højst underligt at man skal ty til den slags løsninger, som selvfølgelig kun fungerer hvis man ikke anvender de kodede kanaler...så vidt jeg har forstået er det forsvundne PIP i programguiden primært et problem for YouSee-kunder, men det burde kunne løses mere hensigtsmæssigt enten af YouSee eller Samsung eller i samarbejde.... ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |